OSMANİYE KORKUTATA ÜNİVERSİTESİ
YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

Sıra no

Hizmetin Adı

İstenen Belgeler

Tamamlanma Süresi

1

Yabancı Diller Yüksekokulu adına gelen ve gidecek her türlü evrakı almak, havale etmek kaydetmek, görevli mercie, ilgili kişilere ulaştırmak

İlgili evrakın EBYS üzerinden imzalanarak sistemden ilgili kişiye düşmesi 

1 Gün

2

3071 Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanuna istinaden Yüksekokulumuz bünyesine gelen dilekçelere cevap verilmesi

Dilekçede ad ve soyadının yazılı olması.  Adres olması.  İmzalı olması.  Belli bir konuyu içermesi. 

15 Gün

3

Öğrenci Temsilciliği Seçimleri

Seçim Sonuçlarına İlişkin Yüksekokul Müdürlüğü Yazısı 

3 Gün

4

Hazırlık Okuyacak Öğrencilerin İlk Kayıt İşlemleri 

Başvuru Formu 

10 dk.

5

Yatay -Dikey Geçişle Gelen Öğrencilerin Yabancı Dil Sınavı

Resmi Yazı

3 hafta 

6

Haftalık Ders Programlarının Hazırlanması, Web Sayfasında İlan Edilmesi  

 

1 hafta 

7

Sınav Sonuçlarına İtiraz 

Not İtiraz Dilekçesi 

1 hafta 

8

Mazeret Sınavları (Yıl içi ve yıl sonu sınavlarında mazeretleri YADYO Yönetim Kurulunda kabul edilen öğrenciler için mazeret sınavı düzenlenmesi

Dilekçe, Mazerete İlişkin Resmî Belge 

2 hafta 

9

Final Sınav Listelerinin İlanı ve Dosyalanması İşlemleri

Final Sınav Listeleri 

1 gün

10

Duyurular (öğrenci işlemlerine ilişkin yapılan her türlü akademik ve idari duyurular)

 

1 gün

11

Satın Alma İşlemleri (akademik ve İdari Personel ile sınıf, laboratuvar ve okuma salonu için ihtiyaç duyulan demirbaş, sarf malzeme isteklerinin karşılanması) 

İhtiyaç Belgesi 

2 hafta 

12

Taşınır Mal İşlemleri (Yüksekokula girişi yapılan tüm taşınırların devir, giriş-çıkış, sayım ve döküm, kesin hesap işlemlerinin yapılması)

Taşınır İşlem Fişi, Zimmet Formları 

2 hafta 

13

Bakım -Onarım İşleri (Yüksekokula ait binaların tesisat, mekanik işleri ile her türlü elektronik ve teknik cihazların bakım ve onarım işleri)

 

1 hafta 

14

Ek Ders İşlemleri (Yüksekokulda; kadrolu, saat başı ücretle görevli ve serbest/emekli statülerinde ders veren öğretim elemanlarının ek ders işlemleri)

Yüksekokul Kurul Kararı, Ek Ders Puantajı 

3 gün

15

Kurum İçi ve Dışı Ders Görevlendirmeleri

Resmi Yazı, Yüksekokul Görüş Yazısı, İlgili Yüksekokul /
Fakülte Yönetim Kurulu Kararı 

1 hafta 

16

Yurtiçi ve Yurtdışı Görevlendirmelere İlişkin İşlemler (Akademik personelin yurt dışında düzenlenen bilimsel konferans, seminer, sempozyum, sunum vb. toplantılara katılmaları)

Dilekçe, Bildiri Özeti, Davet Mektubu veya Katılım Belgesi  

3 gün

17

Akademik Personel Görev Süresi Uzatımı

Görev Süresi Uzatımına İlişkin Form, Dilekçe, Özgeçmiş, Müdürlük Yazılı Görüşü 

3 gün

18

Akademik Personel Pasaport İşlemleri

Dilekçe, Kimlik Fotokopisi

3 gün

19

İstifa İşlemleri

Dilekçe, İlişik Kesme Yazısı

1 gün

20

Ücretsiz İzin İşlemleri

Dilekçe 

1 gün

21

Sağlık Raporu İşlemleri

Rapor, Dilekçe

1 gün

22

Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Atama İşlemleri (Kadro için ilanda belirtilen kriterleri sağlayan adayların başvurularının kabulü, ön değerlendirme ve giriş sınavını yapmak üzere YADYO Yönetim Kurulu Kararı ile jüri kurulması, ön değerlendirme sınavı sonuçlarının OKÜ internet sayfasında ilanı)

Dilekçe, Fotoğraf, Nüfus Cüzdan Fotokopisi Mezuniyet Belgesi, Öğrenim Belgesi, ALES Sonuç Belgesi, Özgeçmiş, Hizmet Belgesi, Yabancı Dil Belgesi  

İlan Tarihinden İtibaren 15 gün

23

Öğrenci Belgesi

Dilekçe 

1 gün

24

Öğrenci Disiplin İşlemleri

Soruşturma Yazıları, Tutanaklar, Yüksekokul Müdürlüğü Yazısı 

2 hafta 

25

Akademik Faaliyet Raporu (Bir önceki akademik yılda gerçekleşen akademik çalışmaların ve kültürel faaliyetlerin raporlanarak Rektörlüğe sunulması) 

Resmi Yazı, Akademik Faaliyet Formu

2 hafta 

26

Stratejik Plan Çalışmaları (Yüksekokulun üç yıllık hedef, amaç ve stratejik planlarına ilişkin bilgilerin rapor halinde Rektörlüğe sunulması) 

Resmi Yazı, İlgili Form 

15 gün

27

Telefonla Bilgilendirme 

İdari Konular 

3 dk.

28

YADYO Tanıtım Kitapçığı, El broşürü 

Resmi Yazı, Fotoğraflar, İlgili Formlar 

5 gün

29

Bordro Tahakkuk  

 

5 gün

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

Hasan Eker

Yüksekokul Sekreter V.

Tel: (328) 825 18 18 /4305

Faks: (328) 827 10 97

                       E-posta: hasaneker@osmaniye.edu.tr

İkinci Müracaat Yeri

                Prof. Dr. Ceyhun Yükselir                  
Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürü 
Tel: (328) 825 18 18 / 4300 
Faks: (328) 827 10 97
E-posta: ceyhunyukselir@osmaniye.edu.tr

         

 

 

 

 

Yabancı Diller Yüksekokulu kamu hizmet standartları tablosunun yazdırılabilir formu 

Görüntülenme Sayısı: 1286