KAMU HİZMET STANDARDI TABLOSU
S/N HİZMET ADI İSTENEN BELGELER  HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
1 Yurtiçi Geçici Görev Yolluklarının Ödemeleri

1- Görevlendirme yazısı veya harcama talimatı
2- Yurtiçi / Yurtdışı Geçici Görev Yolluğu Bildirimi - MYHBY Örnek No: 27
3- Yatacak yer temini için ödenen ücretlere ilişkin fatura

Görevine ait mesleki ve sıhhi yeterliliklerinin tespiti veya kurumlarınca görülecek lüzum üzerine sınav için gönderilenler ile yurtiçinde mesleki bilgilerini artırmak amacıyla memuriyet mahalli dışında açılan kurs veya okullara gönderilenlerin                                        
1- Söz konusu sınav veya kursa katıldığını gösteren belge
Uçakla Yapılan Seyahatlerde;   
1- Yolcu bileti
2- Bilette kayıtlı gidiş-dönüşten birisinin kullanılmaması nedeniyle biletin iadesi gerektiği takdirde gerçekleşen seyahat ücretini gösteren belge

   2 İş günü
2 Yurtiçi sürekli görev yolluklarının ödemeleri 1-Dilekçe
2- Harcama talimatı.
3- Yurtiçi / yurtdışı sürekli görev yolluğu bildirimi - MYHBY Örnek No: 28
4-Resmi mesafe haritasında gösterilmeyen yerler için yetkili mercilerden alınacak onaylı mesafe cetveli. (Atamalarda Atama Onayı)
2 İş günü
3 Yurt dışı geçici görev yolluklarının ödemeleri

1- Görevlendirme yazısı veya harcama talimatı
2- Yurtiçi / Yurtdışı Geçici Görev Yolluğu Bildirimi - MYHBY Örnek No: 27
3- Yatacak yer temini için ödenen ücretlere ilişkin fatura

Uçakla Yapılan Seyahatlerde;   
1- Yolcu bileti
2- Bilette kayıtlı gidiş-dönüşten birisinin kullanılmaması nedeniyle biletin iadesi gerektiği takdirde gerçekleşen seyahat ücretini gösteren belge
  2 İş günü
4 İlan Ödemeleri İlanla ilgili gazete, fatura, ilanın yayınlandığına dair  tutanak    2 İş günü
5 Elektrik, Su, Doğalgaz Ödemeleri Harcama Talimatı, Ödeme Emri Belgesi, Fatura    2 İş günü
6 Telefon Ödemeleri Fatura    10 İş günü
7 Uluslararası Kuruluşlara Yapılan Ödemeler Harcama Talimatı, Ödeme Emri Belgesi, Fatura    2 İş günü
8 İş Avans İşlemleri Harcama Talimatı, Muhasebe İşlem Fişi, Talep yazısı veya Talep Formu    5 İş günü
9 Kredi İşlemleri Harcama Talimatı, Muhasebe İşlem Fişi, Talep yazısı veya Talep Formu    5 İş günü
10 Resmi Araçların Zorunlu Trafik Sigortası ve Fenni Muayeneleri Araç Ruhsatı, Onay Belgesi 2 İş günü
11 Doğrudan Temin Ödeme Emri Belgesi, Onay Belgesi, Fatura, Talep Yazısı veya Talep Formu 7 İş günü
12 Araç Bakım ve Onarımı Araç Arıza Formu, Onay Belgesi 3 İş Günü
13 Araç Tahsisi

Şehir içi Araç Talebi için ilgili birimce en az 1 gün önce yapılan talep yazısı.

Şehirlerarası araç talebi için ilgili birimce en az 1 hafta önceden yapılan talep yazısı. 

30 dakika
14 Mal Tedarik İstekleri Taşınır İhtiyaçları İstek Formu 10 İş günü
15 Taşınır Mal Girişi Giriş Belgesi (Fatura-Üretim Maliyet Raporu-Hibe Teslim Alma Formu-Birleştirme Formu-Devir Çıkış Taşınır İşlem Fişi-Değer Artış Belgesi)

        Giriş Belgesi         geldikten sonra       2 iş günü

16 Taşınır Mal Çıkışları Taşınır İstek Belgesi-Taşınır İşlem Çıkış fişi-Zimmet Raporu-Dayanıklı Taşınırlar Listesi

3 ay

17 Taşınır Devir Devir İstek Formu-Taşınır İşlem Fişi Devir Çıkışı-Kurum Dışı Çıkış Protokolü Formu-Kurum İstek Yazısı    10 İş Günü
18 Hurdaya ayrılacak malın durumuna göre kayıttan düşme    Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Belgesi Taşınır İşlem hurda çıkışı-Komisyon oluşum tutanağı    15 İş Günü
19 Taşınır Sayımları Komisyon Oluşum Tutanağı-Sayım Tutanağı-Taşınır Sayım Döküm Cetveli-Harcama Birimi Yönetim Hesabı Cetveli-Ambar Devir Teslim Tutanağı Yıl Sonu
20 Taşınır İadeleri Zimmet Değişim ve Teslim Formu-Hurda Bildirim Formu 3 İş Günü
21 Daire Başkanlığımıza ait ihalelerin gerçekleştirilmesi Mevzuatta yeterlilik için istenen belgeler İhalenin şekline göre mevzuatta gerekli süreler
22 Personel Maaş İşleri Maaş Nakil Bildirimi, Atama Onayı, Göreve Başlama Yazısı, Aile Durum Bildirimi, Asgari Geçim İndirim Formu 5 İş Günü
23 Memurlara Öğle Yemeği Yardımı Ödemesi Rektörlük Onayı, Hesaplama Tablosu, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığının sayı ve fiyat belirten yazısı    5 İş Günü
24 Memurlara Yapılan Giyecek Yardımı

Nakdi Yapılan Giyim Yardımı:

1-Rektörlük Oluru                                                                                 

2-Yazlık ve Kışlık Nakdi İcmal Tablosu

   8 İş Günü
25 Sivil Savunma İşlemleri      12 Ay
26 Taşınmaz İşlemleri (Kiralamalar) Mevzuatta yeterlilik için istenen belgeler    1 Yıl-3 Yıl
27 Sürekli İşçi (Güvenlik Personeli) Maaşları Süreç idare tarafından başlatılıp yürütülmektedir.    5 İş Günü
28 Sürekli İşçi (Temizlik Personeli) Maaşları Süreç idare tarafından başlatılıp yürütülmektedir.    5 İş Günü
29 Bilgi edinme ve dilekçe hakkı kapsamında yapılan başvuruların cevaplandırılması Dilekçe, CİMER veya Bilgi edinme başvuru formu    5 Gün
*2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 39. maddesi uyarınca yapılan görevlendirmelerde, başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 İLK MÜRACAAT YERİ                                                                                                                                                  İKİNCİ MÜRACAAT YERİ                                                   

 İsim: İsa KURT                                                                                                                                                               İsmi: Dilek BİRDAR

 Ünvan: Şube Müdürü                                                                                                                                                    Ünvan: İdari ve Mali İşler Daire Başkanı

 Adres: İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı                                                                                                              Adres: İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

 Telefon: 0 (328) 827 10 00 / 1303                                                                                                                            Telefon: 0 (328) 827 10 00 / 1302

 Faks: 0 (328) 825 00 97                                                                                                                                               Faks: 0 (328) 825 00 97

 E-Posta: isakurt@osmaniye.edu.tr                                                                                                                            E-Posta: dilekbirdar@osmaniye.edu.tr




İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kamu Hizmet Standardı Tablosunun Yazdırılabilir Formu için Tıklayınız.
 

Görüntülenme Sayısı: 27