![]() |
Doç. Dr. Zeynep TEKİN BABUÇ |
|
Sosyal Hizmet Bölümü |
|
Başlama Tarihi: 18.04.2025 |
|
![]() |
+90 328 827 10 00-4208 |
![]() |
+90 328 827 00 97 |
![]() |
zeyneptekinbabuc@osmaniye.edu.tr |
![]() |
zeyneptekinbabuc@korkutata.edu.tr |
Doç. Dr. Zeynep TEKİN BABUÇ 1982 yılında Mersin'de doğdu. 1999 yılında İçel Anadolu Lisesi'nden, 2003 yılında Boğaziçi Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Psikoloji bölümünden mezun oldu. Yüksek lisans öğrenimini Karadeniz Teknik Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sağlık Psikolojisi Anabilim Dalında (2004-2007), doktora öğrenimini ise Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Genel Sosyoloji ve Metodoloji Anabilim Dalında (2013-2018) tamamladı. 2003-2018 yılları arasında Sağlık Bakanlığı, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ve Adalet Bakanlığı bünyesinde psikolog olarak görev yaptı. 2018-2019 yılları arasında Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji bölümünde görev yaptı. 2023 yılında Sosyoloji alanında Doçent ünvanı aldı. Doç. Dr. Zeynep TEKİN BABUÇ 2019 yılından bu yana Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü öğretim üyesi olarak görev yapmakta olup, 2022 yılından bu yana da Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Kadın Platformu Koordinatörü olarak görevini sürdürmektedir. Toplumsal cinsiyet, aile, sağlık, yaşlılık ve göç sosyolojisi alanlarında akademik çalışmalarını sürdürmekte olan Doç. Dr. Zeynep TEKİN BABUÇ evli ve 1 çocuk annesidir. |
DEKAN YARDIMCISI (ÖĞRENCİ İŞLERİNDEN SORUMLU) GÖREV VE SORUMLULUKLARI |
|
Dekan Yardımcılığı Kapsamında Görev ve Sorumlulukları |
|
![]() |
2547 Sayılı YÖK Kanunu’nda belirtilen görev ve sorumlulukların yerine getirilmesi |
![]() |
Yeni öğrencilerin oryantasyon etkinliklerinin organizasyonunun sağlanması |
![]() |
Öğrencilerin ders uyumu ve muafiyetleri ile ilgili komisyon |
![]() |
Öğrenci kayıt, yabancı öğrenci kabulü, yatay/dikey geçiş, çift anadal |
![]() |
Öğrenci sayılarının, başarı durumunun izlenmesi ve istatistiklerinin tutulması |
![]() |
Yabancı uyruklu öğrenci sayılarının, başarı durumunun izlenmesi ve istatistiklerinin tutulması |
![]() |
Öğrenci rapor ve izinleri ile ilgili işlemlerin denetlenmesi |
![]() |
Eğitim-öğretimle ilgili kurullara girecek evrakların incelenmesi |
![]() |
Öğrencilerin psikososyal ve ekonomik destek ihtiyaçlarının değerlendirilmesi |
![]() |
Öğrenci soruşturma komisyonlarının çalışmalarının izlenmesi, |
![]() |
Öğrenci sınıf temsilcileri ve Fakülte temsilcisi seçimlerinin düzenlenmesi |
![]() |
Uygulama ve staj işlemleri, laboratuvar ve klinik iş birliklerinin düzenlenmesi |
![]() |
Danışmanlık sisteminin uygulanması ve denetlenmesi |
![]() |
Mezuniyet işlemlerinin takibi |
![]() |
Derslerin ve sınavların zamanında yapılması ile dersliklerin etkin kullanılmasının sağlanması |
![]() |
Fakülte tarafından düzenlenecek konferans, panel, toplantı, sempozyum, seminer ve sosyal etkinliklerin organize edilmesi |
![]() |
Öğrenci kulüplerinin ve öğrencilerin düzenleyeceği etkinliklerin desteklenmesi |
![]() |
Kalite Güvencesi Sistemi, Bologna süreci, akreditasyon ve öz değerlendirme çalışmalarının koordinasyonu |
![]() |
Erasmus+, Farabi ve Mevlana değişim programlarının izlenmesi |
![]() |
Fakülte resmi web sitesinin ve sosyal medya hesaplarının güncel tutulması ve takibinin yapılması |
![]() |
Dekanın görev alanı ile ilgili belirlediği diğer işlerin yürütülmesi |
Birim Kalite Çalışmaları Kapsamında Görev ve Sorumlulukları |
|
![]() |
Üniversitenin ve Fakültenin misyon, vizyon, kalite politikasının belirlenmesine katkı sağlamak ve Fakülte çalışanları tarafından benimsenmesini sağlamak, |
![]() |
Fakülteyi, Üniversitenin stratejik planına, performans stratejilerine göre yönetmek, |
![]() |
Fakültenin hedeflerini belirlemek ve hedeflere ulaşmak için yapılacak faaliyetlerin belirlenmesini sağlamak, |
![]() |
Fakültedeki tüm çalışanların görev, yetki ve sorumluluklarına ve ilgili diğer dokümanlara uygun hareket etmelerini sağlamak, ihtiyaç durumunda görevlendirmeleri yapmak ve bunlara ait yetki ve sorumlulukları belirlemek, |
![]() |
Fakültede kalite kapsamında yapılacak çalışmaların desteklenmesini ve gerekli kaynakların temin edilmesini sağlamak, |
![]() |
Fakülte performansının geliştirilmesini sağlamak |
![]() |
Fakültedeki tüm çalışmaların kalite kapsamında ve bütünlük içerisinde yapılmasını sağlamak, |
![]() |
Fakültede kalite kapsamında yapılacak çalışmaların sonuçlarını düzenli olarak izlemek ve bu bilgilerin Rektörlükle paylaşılmasını sağlamak. |
Güncelleme 26.04.2025 11:30:42
Görüntülenme Sayısı: 2741