![]() |
Doç. Dr. Zeynep TEKİN BABUÇ |
|
Sosyal Hizmet Bölümü |
|
Başlama Tarihi: 18.04.2025 |
|
![]() |
+90 328 827 10 00-4208 |
![]() |
+90 328 827 00 97 |
![]() |
zeyneptekinbabuc@osmaniye.edu.tr |
![]() |
zeyneptekinbabuc@korkutata.edu.tr |
Doç. Dr. Zeynep TEKİN BABUÇ 1982 yılında Mersin'de doğdu. 1999 yılında İçel Anadolu Lisesi'nden, 2003 yılında Boğaziçi Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Psikoloji bölümünden mezun oldu. Yüksek lisans öğrenimini Karadeniz Teknik Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sağlık Psikolojisi Anabilim Dalında (2004-2007), doktora öğrenimini ise Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Genel Sosyoloji ve Metodoloji Anabilim Dalında (2013-2018) tamamladı. 2003-2018 yılları arasında Sağlık Bakanlığı, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ve Adalet Bakanlığı bünyesinde psikolog olarak görev yaptı. 2018-2019 yılları arasında Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji bölümünde görev yaptı. 2023 yılında Sosyoloji alanında Doçent ünvanı aldı. Doç. Dr. Zeynep TEKİN BABUÇ 2019 yılından bu yana Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü öğretim üyesi olarak görev yapmakta olup, 2022 yılından bu yana da Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Kadın Platformu Koordinatörü olarak görevini sürdürmektedir. Toplumsal cinsiyet, aile, sağlık, yaşlılık ve göç sosyolojisi alanlarında akademik çalışmalarını sürdürmekte olan Doç. Dr. Zeynep TEKİN BABUÇ evli ve 1 çocuk annesidir. |
DEKAN YARDIMCISI (PERSONEL İŞLERİNDEN SORUMLU) GÖREV VE SORUMLULUKLARI |
|
Dekan Yardımcılığı Kapsamında Görev ve Sorumlulukları |
|
![]() |
2547 Sayılı YÖK Kanunu’nda belirtilen görev ve sorumlulukları yerine getirmek |
![]() |
Akademik ve idari personelin atama, kadro, izin, rapor ve diğer özlük haklarını takip etmek bu konuda personelin isteklerini dinlemek, çözüme kavuşturmak, |
![]() |
Akademik ve idari personelin disiplin işlemlerini denetlemek, |
![]() |
Çalışma odaları ve dersliklerle ilgili hazırlıkların gözden geçirilmesi, ihtiyaçların belirlenmesi ve çalışmaların denetlenmesini sağlamak, |
![]() |
Ek ders çizelgelerinin zamanında ve doğru bir biçimde hazırlanmasını takip etmek ve onayını yapmak, |
![]() |
Laboratuvarlarla ilgili gerekli fiziki koşulların iyileştirilmesine yönelik tedbirlerin alınmasını sağlamak, |
![]() |
Fakülte komisyonlarının görevlendirmelerini yapmak, komisyon çalışmalarının ve faaliyet raporlarının takibini yapmak, |
![]() |
Fakülte resmi web sitesinin güncel tutulmasını sağlamak, sosyal medya hesaplarının takibini yapmak |
![]() |
Mezuniyet töreni ile ilgili çalışmaları düzenlemek, |
![]() |
Birim Yayın Komisyonu’nun başkanlığını yapmak, |
![]() |
Bina iç ve dış onarımı ile ilgili planlamaların yürütülmesini sağlamak, |
![]() |
Tahakkuk ve ayniyat hizmetlerini denetlemek, depoların düzenli tutulmasını sağlamak, |
![]() |
Fakülte otoparkının kullanımını ve sorunların giderilmesini sağlamak, |
![]() |
İdari personelin görev ve sorumluluklarının belirlenmesini sağlamak, |
![]() |
Baskı, fotokopi ve bilgi işlem birimlerinin düzenli çalışmasını sağlamak, |
![]() |
Anabilim Dallarından gelecek formların zamanında ilgili birimlere ulaştırılmasını sağlamak, |
![]() |
Faaliyet raporu, stratejik plan ve iç denetim raporunu hazırlamak, |
![]() |
Fakültenin iç kontrol faaliyetlerine katılmak, |
![]() |
Satın alma ve ihalelerle ilgili çalışmaları denetlemek ve sonuçlandırmak, |
![]() |
Teknik hizmetleri denetlemek |
![]() |
Temizlik hizmetlerini kontrol etmek, |
![]() |
Dekanın verdiği diğer işleri yapmak. |
Birim Kalite Çalışmaları Kapsamında Görev ve Sorumlulukları |
|
![]() |
Üniversitenin ve Fakültenin misyon, vizyon, kalite politikasının belirlenmesine katkı sağlamak ve Fakülte çalışanları tarafından benimsenmesini sağlamak, |
![]() |
Fakülteyi, Üniversitenin stratejik planına, performans stratejilerine göre yönetmek, |
![]() |
Fakültenin hedeflerini belirlemek ve hedeflere ulaşmak için yapılacak faaliyetlerin belirlenmesini sağlamak, |
![]() |
Fakültedeki tüm çalışanların görev, yetki ve sorumluluklarına ve ilgili diğer dokümanlara uygun hareket etmelerini sağlamak, ihtiyaç durumunda görevlendirmeleri yapmak ve bunlara ait yetki ve sorumlulukları belirlemek, |
![]() |
Fakültede kalite kapsamında yapılacak çalışmaların desteklenmesini ve gerekli kaynakların temin edilmesini sağlamak, |
![]() |
Fakülte performansının geliştirilmesini sağlamak |
![]() |
Fakültedeki tüm çalışmaların kalite kapsamında ve bütünlük içerisinde yapılmasını sağlamak, |
![]() |
Fakültede kalite kapsamında yapılacak çalışmaların sonuçlarını düzenli olarak izlemek ve bu bilgilerin Rektörlükle paylaşılmasını sağlamak. |
Güncelleme 26.04.2025 11:30:42
Görüntülenme Sayısı: 2423