Bölüm Politikası
  • Bölüm kurumsal alt yapısını güçlendirmek,
  • Bölüm kalite yönetim sisteminin etkinliğini sağlamak,
  • Bölüm teknolojik alt yapısını güçlendirmek,
  • Öğrencileri bölümün temel parçası hâline getirerek hem bölümün hem de öğrencilerin gelişimine olanak sağlamak,
  • Tarih bölümleri içerisinde kendine özgü bir yere sahip olmak.

 

Eğitim-Öğretim Politikası
  • Türkiye Cumhuriyeti'nin ihtiyacı olan Tarih araştırmacılarını Türk akademisine kazandırmak eğitim-öğretim politikamızın temelidir.
  • Temel politikamızdan hareketle Tarih alanında gerekli bilgi ve beceri ile donanmış öğrenciler mezun etmek, 
  • Meslekî ve etik kuralların bilincinde olan bireyler yetiştirmek,

 

 Araştırma-Geliştirme Politikası

 

  • Çağın gerektirdiği nitelikte araştırma ve yayım yapabilmek,
  • Nitelikli araştırma ve yayımların yapılabilmesi adına gerekli alt yapıyı oluşturacak faaliyetleri meydana getirmek,
  • Öğrencilerimiz ve akademik personelimizin araştırma ve geliştirme faaliyetlerini destekleyecek mekanizmalarla iletişim hâlinde olmak.

 

Kalite Politikası
  • Kaliteyi bir kültür haline geitrerek bilimsel araştırmaları ve uygulamaları desteklemek,
  • Öğrencilere en iyi eğitim olanaklarını sunmaya çalışmak,
  • Disiplinlerarası çalışabilmeyi sağlamak,
  • Alanında yenilikçi olmak.

 

Memnuniyet Politikası
  • Öğrencilerimiz, akademik personelimiz ve idari pesonelimizin eğitim faaliyetleri dışında kalan zamanlarını kaliteli değerlendirebilmelerini sağlayabilmek için üniversitemiz tarafından sunulan imkânlar,
  • Engelsiz üniversite, fakülte ve bölüm olarak; öğrenci, akademik personel ve idari personelin gereksinimlerini karşılamak.

 

İnsan Kaynakları Politikası
  • Nitelikli insan gücünün bölümümüze kazandırılması,
  • İnsan kaynağına ve onun katkılarına değer verilmesi,
  • Etkin ve verimli bir çalışma ortamının temelinin oluşturulmasının sağlanması.

 

Kurumsal İletişim Politikası
  • Bölüm içi ve dışında gerçekleştirilen etkileşimlerin yürütülmesi,
  • Kurumsal imajın gerektirdiği gibi destekleyici iletişim kurulmasıdır.

Görüntülenme Sayısı: 140