2022 YILI BİLİMSEL YAYINLAR |
|||||||
A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: |
|||||||
NO | YAZAR-(LAR) | YIL | BAŞLIK | DERGİ ADI | CİLT | SAYFA NO | DOI-BAĞLANTI |
1. | Ceyhun Yükselir & Ömer Özer | 2022 | Investigating the Interplay between English Language Teachers’ Autonomy, Well-being and Efficacy | Issues in Educational Research | 32 (4) | 1643-1657 | http://www.iier.org.au/iier32/yukselir.pdf |
2. | Ceyhun Yükselir & Ömer Özer | 2022 | EFL Learners’ Views on Learner Autonomy and Foreign Language Anxiety | ACUITY: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture | 7 (2) | 248-263 | https://doi.org/10.35974/acuity.v7i2.2824 |
3. | Barış Ağır | 2022 | Ecocatastrophe in Margaret Atwood’s Oryx and Crake | Söylem Filoloji | 7(1) | 110-121 | https://doi.org/10.29110/soylemdergi.1051596 |
4. | Barış Ağır | 2022 | Animal Subjectivity and Ethics of Care: Human-Nonhuman Relations in Doris Lessing’s On Cats | IDEAS: Journal of English Literary Studies | 2 (1) | 29-44 | https://dergipark.org.tr/en/pub/ideas/issue/69623/1110141 |
5. | Barış Ağır | 2022 | Biopolitics Of Body In Aldous Huxley’s Brave New World | International Journal of Filologia | 8 | 152-161 | https://doi.org/10.51540/ijof.1208501 |
6. | Ayşe Şensoy & Meryem Ayan | 2022 | An Ecocentric Reconsideration of Bakhtin’s Grotesque Realism in Sexing the Cherry | Turkish Academic Research Review | 7 (3) | 861-888 | https://doi.org/10.30622/tarr.1118701 |
B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve/veya bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler: |
||||||||
NO | YAZAR-(LAR) | YIL | BAŞLIK | KONGRE ADI | ÖZET-TAM METİN | SAYFA NO | ÜLKE | YAYINEVİ |
1. | Barış Ağır | 2022 | Henry S. Salt's Moral Philosophy on Animal Rigths | International Korkut Ata Scientific Researches Conference | Tam Metin | |||
2. | Barış Ağır | 2022 | The Grotesque Female Body in Raymond Carver’s Short Stories | International Conference on English Literature, Applied Linguistics and Translation Studies | Özet | |||
3. | Barış Ağır | 2022 | Consuming the Body: Feminine Beauty in Anita Brookner's "Hotel du Lac" | International Modernism and Postmodernism Studies Conference 2022 | Özet | |||
4. | Barış Ağır | 2022 | Lesbian Poetry of Carol Ann Duffy | Congress on Gender Studies CGS22: Appearances of Violence | Özet | |||
5. | Barış Ağır | 2022 | Female Consciousness in Kate Chopin's Short Stories | International Symposium on Women's Studies on Social Sciences | Özet | |||
6. | Barış Ağır | 2022 | Journey for Survival and Redemption in a Postapocalyptic World: Cormac McCarthy's The Road | International Social Sciences Symposium | Özet | |||
7. | Ayşe Şensoy & Gizem Ünal | 2022 | Din ve İktidar Bağlamında Kadının Toplumdaki Konumu: Ses-Sağır Eden Sessizlik Romanına Eleştirel Bir Bakış | Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kadın Çalışmaları Sempozyumu |
Özet |
C1. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler: |
|||||||||
NO | EDİTÖR-(LER) | YAZAR-(LAR) | YIL | ULUSAL-ULUSLARARASI | KİTAP BAŞLIĞI | BÖLÜM BAŞLIĞI | SAYFA NO | ÜLKE-ŞEHİR | YAYINEVİ |
1. | Süleyman Kasap & Fırat Ünsal | Ceyhun Yükselir & Ayşe Şensoy | 2022 | Literature in ELT Classrooms | Digital Storytelling in Language Teaching through Literary Texts | 21-36 | Türkiye | Anı Yayıncılık | |
2. | Barış Ağır & Mehmet Akif Balkaya | 2022 | Ekodrama: Çevreci Tiyatro, Sahne ve Performans Ekolojileri | Ekodrama: Çevreci Tiyatro, Sahne ve Performans Ekolojileri | Türkiye | Kriter Yayınları | |||
3. | Ayfer Su-Bergil | Ceyhun Yükselir & Ömer Özer | 2022 | Reconsidering the EFL Pedagogy with the Influence of Pandemic Conditions: Past-Present-Future! |
A Review of Quality Practices and Standards in Foreign Language Education and Imagining the Post-Pandemic Language Classroom |
Türkiye | Anı Yayıncılık | ||
4. | Sönmez Görsev | Ceyhun Yükselir | 2022 | Course Book Evaluation in ELT | The Use of Textbooks in ELT: Printed Textbooks vs Digital Textbooks | 109-132 | Türkiye | Eğiten Kitap | |
5. | Bahar Gün & Evrim Üstünoğlu | Ceyhun Yükselir & Saadet Korucu Kış | 2022 | Exploring the Principles of Reflective Practice in ELT: Research and Perspectives from Turkey | Pre-service EFL Teachers’ Reflective Thinking Levels and Cognitive Presence in Online Learning Settings: A Correlational Study | İngiltere | Equinox Publishing | ||
6. | Semin Kazazoğlu | Ceyhun Yükselir & Oya Tunaboylu & Sevim İnal | 2022 | Critical Reading and Writing in the 21st Century |
Working on Developing Critical Skills through Activities |
106-122 | İngiltere | Cambridge Scholars Publishing | |
7. | Eda Duruk | Ceyhun Yükselir & Ömer Özer | 2022 | The New Normal of Online Language Education | Incorporating Autonomy into Language Teaching: The Role of Digital Pedagogy Training | 43-58 | Türkiye | Eğiten Kitap | |
8. | Gonca Yangın Ekşi, Sedat Akayoğlu, Leonora Anyango | Ömer Özer & Ceyhun Yükselir | 2022 | New Directions in Technology for Writing Instruction | Research-based Writing Practices in the Digital Age: New Possibilities and Implications for English Language Teachers and Learners | İngiltere | Springer Cham | ||
9. | Zafer Ayar | Barış Ağır | 2022 | Postmodern Trends in Literature and Arts | Garbage in E. L. Doctorow's Postmodern Fiction | 57-82 | Türkiye | Kriter | |
C2. Çevrilen kitaplar veya kitaplardaki bölümler: |
||||||||||
NO | EDİTÖR-(LER) | ÇEVİREN-(LER) | YIL |
KİTAP BAŞLIĞI | BÖLÜM BAŞLIĞI | SAYFA NO | ÜLKE-ŞEHİR | YAYINEVİ | ||
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır. |
D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: |
|||||||
NO | YAZAR-(LAR) | YIL | BAŞLIK | DERGİ ADI | CİLT | SAYFA NO | DOI-BAĞLANTI |
E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler: |
|||||||
NO | YAZAR-(LAR) | YIL | BAŞLIK | KONGRE ADI | ÖZET-TAM METİN | SAYFA NO | YAYINEVİ |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır. |
E. Yönetilen yüksek lisans tezleri: |
||||
NO | DANIŞMAN-(LAR) | YAZAR | BAŞLIK | ÜNİVERSİTE |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır. |
F. Yönetilen doktora tezleri: |
||||
NO | DANIŞMAN-(LAR) | YAZAR | BAŞLIK | ÜNİVERSİTE |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır. |
Güncelleme 1/10/2023 10:06:55 PM
Görüntülenme Sayısı: 336