Aşağıda belirtilen ders havuzundaki derslerden birer tane seçim yapılacaktır. Aynı ders havuzundan fazladan yapılan ders seçimleri ders ekleme-çıkarma haftasında silinecektir.
"BMB-438 Bilgisayar Oyunları için Yapay Zeka" dersi için daha önce "BMB-321 Oyun Programlama" dersini alan öğrencilere öncelik verilecektir.
"BMB-321 Oyun Programlama" dersini daha önce almayan öğrenciler aynı ders havuzundaki diğer seçmeli derslerden ("BMB-434 Derin Öğrenme", "BMB-436 Kriptoloji ve Uygulamaları") bir tanesini seçeceklerdir.
BMB TS2
Teknik Seçmeli Ders II
Ders Kodu
Dersin Adı
BMB 312
Gömülü Sistemler
BMB 314
İleri Bilgisayar Grafikleri
BMB 316
Sinyaller ve Sistemler
BMB TS3
Teknik Seçmeli Ders III
BMB 318
Mobil Programlama
BMB 320
Bilgisayar ve Ağ Güvenliği
BMB TS8
Teknik Seçmeli Ders-VIII
BMB 406
Dağıtık Sistemler
BMB 410
FPGA Programlama
BMB TS9
Teknik Seçmeli Ders-IX
BMB 414
Doğal Dil İşleme
BMB 416
Bilişim Etiği
BMB TS10
Teknik Seçmeli Ders-X
BMB 428
Mühendislik Ekonomisi
BMB TS11
Teknik Seçmeli Ders-XI
BMB 434
Derin Öğrenme
BMB 436
Kriptoloji ve Uygulamaları
BMB 438
Bilgisayar Oyunları için Yapay Zeka
BMB TOS2
Teknik Olmayan Seçmeli Ders-II
BMB 442
Ar-Ge ve Teknoloji
BMB 444
Bilişim Hukuku