Kalite Politikası
Eğitimde Bilimselliği Esas Almak
Tüm programları çağdaş eğitim bilimleri ilkeleri doğrultusunda yapılandırmak ve uygulamalarda akademik geçerliliği olan yöntemleri kullanmak.
Öğretmen Adayı Merkezli Yaklaşım
Öğrenme süreçlerinde öğretmen adaylarının bireysel farklılıklarını, ihtiyaçlarını ve gelişim özelliklerini gözeten esnek ve destekleyici ortamlar sunmak.
Sürekli Gelişim ve Güncellik
Eğitim programlarını ve içerikleri düzenli olarak güncelleyerek eğitimdeki ulusal ve uluslararası gelişmelere uyum sağlamak.
Uygulamalı Eğitime Öncelik Vermek
Öğretmen adaylarının mesleki deneyim kazanmasını sağlayan uygulamalı öğretmenlik süreçlerini güçlendirmek ve okul deneyimi ile ilişkilendirmek.
Akademik ve Etik Değerlere Bağlılık
Tüm süreçlerde akademik dürüstlük, tarafsızlık, şeffaflık ve etik değerlere sadık kalmak.
Katılımcı ve Şeffaf Yönetim Anlayışı
Öğretim elemanları, öğretmen adayları ve paydaşların görüşlerini dikkate alan, katılımcı ve açıklığa dayalı bir yönetim biçimi benimsemek.
Nitelikli Akademik Kadro ile Eğitim
Alanında uzman, deneyimli ve eğitim-öğretim niteliği yüksek akademik personel ile formasyon programlarını yürütmek.
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamları Sunmak
Eğitim teknolojilerini etkili biçimde kullanarak çağın gereksinimlerine uygun dijital yeterlikleri desteklemek.
Toplumsal Sorumluluk ve Kamu Yararını Gözetmek
Tüm faaliyetlerinde kamu kaynaklarını etkili ve verimli kullanarak toplumsal faydayı gözeten bir yaklaşımı benimsemek.
Kalite Güvence Sistemi Uygulamak
Birimdeki tüm eğitim ve yönetim süreçlerini planlamak, uygulamak, izlemek ve değerlendirmek üzere etkili bir kalite güvence sistemi oluşturmak.

Görüntülenme Sayısı: 51