BAŞKANLIĞIMIZ GÖREV/İŞ, YETKİ VE SORUMLULUKLAR
-
Daire Başkanlığı'nın görev alanına giren konuların sağlıklı, düzenli ve verimli bir şekilde, ilgili mevzuata uygun olarak yürütülmesini planlamak, koordine etmek ve denetlemek,
- Üniversitenin insan gücü ve kariyer planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak,
Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
-
İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitimi programlarını düzenlemek ve uygulamak,
-
Daire Başkanlığı'nın faaliyetlerini ilgilendiren mevzuatı takip etmek,
-
Daire Başkanlığı'na ait birimler arasında koordinasyonu sağlamak, birimlerin işbirliği ve uyum içerisinde çalışmasını temin etmek ve ortaya çıkan sorunları çözmek,
-
Bağlı birimlerin verimli şekilde çalışması için projeler üretmek,
-
Görev alanına giren konularda, uygulamalarda ortaya çıkan mevzuat yetersizliği veya aksaklıklarla ilgili hususlarda inceleme ve araştırma yaptırarak, alınması gereken yasal ve idari tedbirler konusunda Genel Sekreterlik Makamına tekliflerde bulunmak,
-
Daire Başkanlığı'na bağlı şube müdürlüklerinin çalışmalarına ait yıllık faaliyet raporlarının düzenlemesini sağlamak,
-
Daire Başkanlığı personelini denetlemek ve çalışma konularında direktif vermek,
-
Daire Başkanlığı personelinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek,
-
Daire Başkanlığı personelinin özlük haklarının takibini yapmak,
-
Ödül, takdirname, yer değiştirme gibi personel işlemleri için Genel Sekreterlik Makamına önerilerde bulunmak,
-
Şube Müdürlerince verilen yıllık izinleri onaylamak,
-
Daire Başkanlığı'nın çalışmaları konusunda amirlerine bilgi vermek,
-
Amirlerin vereceği benzer nitelikteki diğer yetkileri kullanmak ve görevleri yerine getirmek,
-
Personel Daire Başkanı, görev alanına giren konulardan dolayı Genel Sekretere ve Rektöre karşı sorumludur.
Görüntülenme Sayısı: 226