2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Merkezi Yerleştirme Puanına Göre (Ek Madde) Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları

Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” in Ek Madde-1 (Merkezi Yerleştirme Puanına göre) kapsamında, 2025-2026 Eğitim–Öğretim Yılı Güz Yarıyılında yatay geçiş yapmak üzere Üniversitemize başvuruda bulunan adayların Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları

Düziçi Meslek Yüksekokulu Yayay Geçiş Sonuçları için TIKLAYINIZ

Kayıt Tarihleri                            : 27 Ağustos- 02 Eylül 2025

Yedek Kayıt Tarihi                      : 04.09.2025

Kayıt Yeri                                    : Düziçi Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü Öğrenci İşleri Birimi

  

                   KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER:
1- Öğrenci Belgesi
2- Transkript
3- Disiplin cezası alıp almadığına ilişkin belge. 
4- Yatay geçişe engel durum olmadığına dair belge
5- 2 (İki) adet fotoğraf (4,5x6 ebadında, son altı ay içinde önden çekilmiş olmalıdır.) ile başvurmaları gerekmektedir. 

* Adayların askerlikle ilgili sorunları için askerlik şubelerine, kredi ve burs konusunda ayrıntılı bilgi için de Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumuna başvurmaları gerekmektedir.

* E-Devlet üzerinden alınan belgeler geçerlidir.

2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı Akademik Takvimi İçin TIKLAYINIZ

DERS MUAFİYETİ:  
Üniversitemize kaydını yaptıran öğrenciler, daha önce kayıtlı bulundukları yükseköğretim kurumunda başarmış oldukları dersler için, akademik takvimde belirtilen ders kaydının ilk gününden başlamak üzere, en geç on iş günü içinde, (8-19 Eylül 2025 tarihleri arasında) bölüm sekreterliğine muafiyet talebinde bulunabilirler. Muafiyet talebinde bulunmak isteyen öğrenci Ders Muafiyet Başvuru Formu ile başarmış olduğu dersleri gösteren onaylı transkript ve ders içerikleri ile, bölüm sekreterliğine başvurması gerekmektedir. Muafiyet talebinde bulunabilmek için;
1- Transkript (Not Belgesi): Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan, almış olduğu bütün dersleri ve bu derslerden aldığı notları gösteren resmî belgenin aslı
2- Adayların kayıtlı olduğu yükseköğretim kurumunda almış olduğu derslerin içerikleri (Onaylı) ile ilgili akademik birime şahsen başvurmaları gerekmektedir. 

KAYITLA İLGİLİ ÖNEMLİ NOTLAR
a) Adayların kayıt için bizzat başvurmaları gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
b) Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya fotokopisi kabul edilmez. 
c) Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.
d) Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.
e) Üniversitemiz gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir.

Not : Üniversitemizde Uzaktan Eğitim Sistemi olarak kullanılan Microsoft Teams uygulamasına giriş yapabilmek için https://hesabim.osmaniye.edu.tr/ adresine tıklayıp, şifre almalısınız.

27.08.2025 Görüntülenme Sayısı: 33