Geleceğinize Açılan Kapı...
Menu
Menu
Tüm Sorularınız İçin
Tüm Sorularınız İçin
Osmaniye Korkut
Ata
Bize Ulaşın
Telefon +90 000 000 00 00
Bizimle İletişime Geçin! Biz Sizi En Kısa Süre İçerisinde Arayalım.
Tüm Sroularınız İçin
Tüm Sroularınız İçin
Talep Formu
Bize Ulaşın
Telefon 0462 334 05 50
Bizimle İletişime Geçin! Biz Sizi En Kısa Süre İçerisinde Arayalım.
Bilimsel Yayınlar

2022 YILI BİLİMSEL YAYINLAR

A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

NO YAZAR-(LAR) YIL BAŞLIK DERGİ ADI CİLT SAYFA NO DOI-BAĞLANTI
1. Tanis Hasan, Akcay Arif, Yilmaz Nursel, Yiğit Mehmet Fatih, Tuzun Hakan 2022 How usable is Coursera? A usability analysis through eye-tracking and authentic tasks. Participatory Educational Research 9(4) 379-395 https://doi.org/10.
17275/per.22.96.9.4
2. Şahin Hakan, Uçar Çabuk Feyza 2022 A study of anxiety levels of children attending preschool institutions according to teachers’ views. International Journal of Educational Research Review 7(3) 187-197 https://doi.org/10.
24331/ijere.986376
3. İlhan Ildız Gökçe, Uçar Çabuk Feyza, Seven Serdal, Kaya İsa 2022 The predictiveness of mothers’ emotion socialization behaviours on the attachment levels of 6year-old children. International Journal of Psychology and Educational Studies 9(3) 561-570 https://doi.org/10.
52380/ijpes.2022.9.3.539



B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler:

NO YAZAR-(LAR) YIL BAŞLIK KONGRE ADI ÖZET-TAM METİN SAYFA NO ÜLKE YAYINEVİ
1. Yilmaz Nursel 2022 Mapping the scientific research on children in the Covid-19 context: A large-scale bibliometric analysis. IXth International Eurasian Educational Research Congress Özet 21 (1773) Türkiye Anı Publishing
2. Seven Deniz, Uçar Çabuk Feyza 2022 Okul öncesi dönemde akran zorbalığı ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi. 8th International Emı Entrepreneurship & Social Sciences Congress Özet 282-283 Türkiye Dilkur academy
3. Uçar Çabuk Feyza 2022 Okul öncesi öğretmen adaylarının değerler eğitimine yönelik görüşlerinin incelenmesi. Internatıonal Mediterrenean Congress Özet 190 Türkiye Iksad global publıshıng house
4. Uçar Çabuk Feyza 2022 Okul öncesi öğretmenlerinin akran şiddetine ilişkin görüşlerinin incelenmesi. 8th International Emi Entrepreneurship & Social Sciences Congress Özet 285 Türkiye Dilkur academy



C1. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:

NO  EDİTÖR-(LER) YAZAR-(LAR) YIL ULUSAL-ULUSLARARASI KİTAP BAŞLIĞI BÖLÜM BAŞLIĞI SAYFA NO ÜLKE-ŞEHİR YAYINEVİ
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.



C2. Çevrilen kitaplar veya kitaplardaki bölümler:

NO  EDİTÖR-(LER) ÇEVİREN-(LER) YIL
KİTAP BAŞLIĞI BÖLÜM BAŞLIĞI SAYFA NO ÜLKE-ŞEHİR YAYINEVİ
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.



D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

NO YAZAR-(LAR) YIL BAŞLIK DERGİ ADI CİLT SAYFA NO DOI-BAĞLANTI
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.



E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:

NO YAZAR-(LAR) YIL BAŞLIK KONGRE ADI ÖZET-TAM METİN SAYFA NO YAYINEVİ
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.



E. Yönetilen yüksek lisans tezleri:

NO DANIŞMAN-(LAR) YAZAR BAŞLIK ÜNİVERSİTE
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.



F. Yönetilen doktora tezleri:

NO DANIŞMAN-(LAR) YAZAR BAŞLIK ÜNİVERSİTE
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.


Güncelleme 01.01.2023 22:00:31



22 Eylül 2023