Üniversitemiz mezunları ile kurumsal bağlarımızı güçlendirmek ve aidiyet duygusunu pekiştirmek amacıyla Koordinatörlüğümüz tarafından 13 Mayıs 2026 tarihinde, saat 11.00'de Rektörlük Fuaye Alanı'nda "Mezunlar Buluşması" etkinliği düzenlenmesi planlanmaktadır.

Mezunlarımızın katılımlarını rica ederiz.

Sağlık Yönetimi Bölüm Başkanlığı

11.05.2026 Görüntülenme Sayısı: 34