Mimarlık, Tasarım ve Güzel Sanatlar Fakültesi olarak, sürdürülebilirlik bilincini tasarım ile buluşturduğumuz "Atıktan Mobilya" çalıştayımızı 15-16 Mayıs 2026 tarihlerinde gerçekleştiriyoruz.
Atık materyalleri yaratıcı dokunuşlarla özgün mobilya tasarımlarına dönüştürmeyi hedefleyen bu çalıştayda, teorik bilgilerinizi pratiğe dökme fırsatı bulacaksınız.
Başvurularınızı 08 Mayıs Cuma günü saat 12.00'den önce ulaştırmanız gerekmektedir.
Katılım Detayları
- Tarih: 15-16 Mayıs 2026
- Yer: İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
- Başvuru: Arş. Gör. Lütfü DOĞAN
- Son Başvuru Tarihi: 08 Mayıs 2026, Saat: 12:00
Başvuru Belgesi için tıklayınız.

04.05.2026 Görüntülenme Sayısı: 270