Coğrafya Bölümü Mezun-Öğrenci Buluşmalarının İlkini Gerçekleştirdi
Ekleme Tarihi :20.04.2026 18:33 Güncelleme Tarihi: 20.04.2026 15:37 Görüntüleme Sayısı :75

Coğrafya Bölümü Mezun-Öğrenci Buluşmalarının İlkini Gerçekleştirdi.

Kadirli Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi (KSBBF) Coğrafya Bölümü tarafından yürütülen akreditasyon çalışmaları kapsamında, mezunlar ile halihazırda eğitimine devam eden öğrenciler arasındaki bağı güçlendirmek amacıyla "Mezun-Öğrenci Deneyim Paylaşımı" etkinliği düzenlendi.

Bölümün akreditasyon kriterleri arasında yer alan "Paydaş Katılımı" ve "Kariyer Gelişimi" süreçleri çerçevesinde gerçekleştirilen buluşmada, bölüm mezunlarından Oğuzhan Çabuk, 4. sınıf öğrencileriyle bir araya geldi. Şu an aktif olarak öğretmenlik görevini yürüten mezun öğrencimiz Oğuzhan Çabuk, öğrencilikten meslek hayatına geçiş sürecindeki deneyimlerini paylaştı.

Toplantıda öne çıkan başlıklar şunlardır:

Toplantı sonunda, bu tür buluşmaların öğrencilerin motivasyonunu artırdığı ve bölüme olan aidiyet duygusunu güçlendirdiği belirtildi. Coğrafya Bölümü’nün, akreditasyon standartları doğrultusunda dış paydaş ve mezun görüşmelerine periyodik olarak devam edeceği vurgulandı.

Personel e-OKÜ Rektöre Yaz Yeşil Kampüs KorkutAtAsistan Mezunlar Ne Nerede? OKÜ RadyoOKÜ Radyo İletişim Aday Öğrenci Koyu Tema