İnsan Odaklı |
|
Tüm paydaşlarının memnuniyetini esas alma, |
Katılımcı |
|
Tüm paydaşlarını çalışma ortağı olarak değerlendirip, onlarla çalışma, |
Çevreyi Koruma |
|
Çevre ve doğal dengenin korunmasına duyarlı olma. |
Kalite Odaklı |
|
Üniversitenin sunduğu akademik ve idari hizmetlerde kaliteyi ön planda tutma, |
Yenilikçi ve Rekabetçi |
|
Akademik anlamda çağın gereklerine uygun, sahip oldukları kaynakları en iyi şekilde kullanıp yüksek kalitede hizmet sunarak rakiplerinden daha başarılı olma, |
Şeffaf ve Hesap Verebilir |
|
Tüm paydaşların ulaşmak istediği bilgilerin, somut ve anlaşılabilir şekilde verilebilmesi için şeffaf hareket etme, |
Adalet ve Eşitlik |
|
Sunulan hizmetlerde adalet ve eşitlik ilkesine bağlı olarak hareket etme, |
Evrensel Değerleri Esas Alma |
|
Bilimde, eğitimde ve toplumsal hizmetlerde evrensel değerleri esas alma, |