1.Müdürlük personelini sevk ve idare etmek.
2. Belirlenmiş standartlara uyulmasını sağlamak,
3. Mevzuata aykırı faaliyetleri önlemek,
4. Müdürlükle ile ilgili tutanak ve formları imzalamak,
5. Müdürlüğün yazışmalarını ilgili personele havale etmek ve yapılan yazışmaları imzalamak,
6. Müdürlük personeline iş dağıtımı yaparak onlara görev vermek ve sonuçlarını almak
7. İlgili mevzuat ve düzenlemeler çerçevesinde personelin performansını değerlendirmek,
8. Gerekli durumlarda yurt içinde ve yurtdışında birimini temsil ederek görüş ve öneride bulunmak,
9. Geçici olarak görevinin başından ayrıldığı zaman veya kendisinin katılma imkânı bulamadığı toplantı ve görüşmelerde kendisini temsil edecek vekili seçmek ve mevzuatın zorunlu kıldığı durumlarda bağlı bulunduğu amirin onayını almak,
10. Faaliyet programının uygulanması ve izlenmesi; birimlerin faaliyet programına göre yapacakları çalışmaların eksiksiz ve aksatmadan yürütülmesi için gereken önlemleri almak, gerekli koordinasyon ve işbirliğini sağlayarak, uyumlu çalışılmasını
sağlamak,
12. Müdürlük Personelinin hazırladığı yazıları imza yetkileri yönergesi esaslarına uygun olarak paraf veya imza etmek,
13. Yazılı veya sözlü olarak kendisine intikal eden işlerin ilgili birimlere dağıtımını yapmak, sonuçlandırılmasını sağlamak,
15. Personel ile ilgili tayin, terfi, nakil, mükâfatlandırma, cezalandırma, izin ve işten çıkarma işlemlerini inceleyerek, makama görüş ve tekliflerini sunmak.
16. Müdürlükte bulunan personelin daha üst kademeler için yetiştirilmeleri yönünde gerekli önlemleri alarak, hizmet içi eğitim programlarının uygulanmasını sağlamak,
17. Müdürlükte bulunan görevleri yürütecek personelde bulunması gereken nitelikleri saptayarak mevcut personel konusunda değişiklik teklifini üst yöneticiye sunmak,
18. Müdürlük Personeli arasındaki koordinasyonu sağlamak,
19. Müdürlüğün hizmet alanı ile ilgili olarak ihtiyaç duyulması halinde bağlı bulunduğu Makama danışmanlık görevi yapmak,
20. Görevlerin yerine getirilmesinde ve sonuçlandırılmasında üst kademedeki yöneticileri gerektiğinde bilgilendirmek,
22. Üst yönetici tarafından verilen benzer diğer görevleri yapmak,
23. Etik kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek. 24. Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında personeline bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmekten,
25. Mevzuata aykırı faaliyetleri/işleri önlemekten ve Yetkili mercilere hesap vermekten sorumludur.
|