2022 YILI BİLİMSEL YAYINLAR
|
A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
|
NO |
YAZAR-(LAR) |
YIL |
BAŞLIK |
DERGİ ADI |
CİLT |
SAYFA NO |
DOI-BAĞLANTI |
1. |
Tanis Hasan, Akcay Arif, Yilmaz Nursel, Yiğit Mehmet Fatih, Tuzun Hakan |
2022 |
How usable is Coursera? A usability analysis through eye-tracking and authentic tasks. |
Participatory Educational Research |
9(4) |
379-395 |
https://doi.org/10.
17275/per.22.96.9.4 |
2. |
Şahin Hakan, Uçar Çabuk Feyza |
2022 |
A study of anxiety levels of children attending preschool institutions according to teachers’ views. |
International Journal of Educational Research Review |
7(3) |
187-197 |
https://doi.org/10.
24331/ijere.986376 |
3. |
İlhan Ildız Gökçe, Uçar Çabuk Feyza, Seven Serdal, Kaya İsa |
2022 |
The predictiveness of mothers’ emotion socialization behaviours on the attachment levels of 6year-old children. |
International Journal of Psychology and Educational Studies |
9(3) |
561-570 |
https://doi.org/10.
52380/ijpes.2022.9.3.539 |
B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler:
|
NO |
YAZAR-(LAR) |
YIL |
BAŞLIK |
KONGRE ADI |
ÖZET-TAM METİN |
SAYFA NO |
ÜLKE |
YAYINEVİ |
1. |
Yilmaz Nursel |
2022 |
Mapping the scientific research on children in the Covid-19 context: A large-scale bibliometric analysis. |
IXth International Eurasian Educational Research Congress |
Özet |
21 (1773) |
Türkiye |
Anı Publishing |
2. |
Seven Deniz, Uçar Çabuk Feyza |
2022 |
Okul öncesi dönemde akran zorbalığı ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi. |
8th International Emı Entrepreneurship & Social Sciences Congress |
Özet |
282-283 |
Türkiye |
Dilkur academy |
3. |
Uçar Çabuk Feyza |
2022 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının değerler eğitimine yönelik görüşlerinin incelenmesi. |
Internatıonal Mediterrenean Congress |
Özet |
190 |
Türkiye |
Iksad global publıshıng house |
4. |
Uçar Çabuk Feyza |
2022 |
Okul öncesi öğretmenlerinin akran şiddetine ilişkin görüşlerinin incelenmesi. |
8th International Emi Entrepreneurship & Social Sciences Congress |
Özet |
285 |
Türkiye |
Dilkur academy |
C1. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
|
NO |
EDİTÖR-(LER) |
YAZAR-(LAR) |
YIL |
ULUSAL-ULUSLARARASI |
KİTAP BAŞLIĞI |
BÖLÜM BAŞLIĞI |
SAYFA NO |
ÜLKE-ŞEHİR |
YAYINEVİ |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.
|
C2. Çevrilen kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
|
NO |
EDİTÖR-(LER) |
ÇEVİREN-(LER) |
YIL
|
KİTAP BAŞLIĞI |
BÖLÜM BAŞLIĞI |
SAYFA NO |
ÜLKE-ŞEHİR |
YAYINEVİ |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.
|
D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
|
NO |
YAZAR-(LAR) |
YIL |
BAŞLIK |
DERGİ ADI |
CİLT |
SAYFA NO |
DOI-BAĞLANTI |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.
|
E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:
|
NO |
YAZAR-(LAR) |
YIL |
BAŞLIK |
KONGRE ADI |
ÖZET-TAM METİN |
SAYFA NO |
YAYINEVİ |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.
|
E. Yönetilen yüksek lisans tezleri:
|
NO |
DANIŞMAN-(LAR) |
YAZAR |
BAŞLIK |
ÜNİVERSİTE |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.
|
F. Yönetilen doktora tezleri:
|
NO |
DANIŞMAN-(LAR) |
YAZAR |
BAŞLIK |
ÜNİVERSİTE |
2022 yılında yayınımız bulunmamaktadır.
|
Güncelleme 01.01.2023 22:00:31